Wednesday, May 4, 2011

XPDC Pulau Aman

Satu kursus kepimpinan pelajar anjuran Unit Ko-kurikulum telah diadakan di Pulau Aman, Pulau Pinang pada 14 hingga 17 Julai yang lepas. Seramai 75 orang pelajar diiringi oleh 6 orang guru yang kuat - kuat belaka telah mengikuti rombongan ini. Kursus ini dihadiri oleh pengawas sekolah termasuk pelajar yang berminat untuk membina jati diri mereka di sana. Banyak aktiviti yang diadakan seperti senaman, ikhtiar hidup, latihan dalam kumpulan dan macam - macam lagi. Bagi pelajar yang tidak sempat mengikuti kursus ini, jangan risau, tahun depan cuba apply yer!

Mana bas ni... aku tak sabo nak balik raye ni...

Gue emang kepingin mau naik tongkang gini....

Nasib baik sampai, kalau tidak, mau tido dalam tongkang kita...
yok kita poco - poco...
Mane air ni, dah order tak sampai - sampai...
 
Pak Aji memang cari calon menantu kat sini...

Peta Pulau Aman
 
Berminat? sila telefon untuk tempahan

Biar aku yang masak, aku kan juara memasak Kg. Duku...


Bagi aku buat plak, aku dah biasa main kecik - kecik dulu...
Amboih hangpa, makan sedap tak ajak kami noo.....

No comments:

Post a Comment